Nadchodząca edycja Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych nie schodzi z ust właścicieli, menagerów i specjalistów z branży poligraficznej. Głównym powodem jest zapowiadana i wdrażana nowa formuła Poligrafii, która oparta jest o wystawców i zwiedzających ściśle związanych wyłącznie z branżą poligraficzną i zakłada ich aktywny udział w wydarzeniu. Taka strategia spowodowała spore zainteresowanie włączeniem się w kreowanie imprezy przez samych wystawców, co potwierdza ich wyraźne stanowisko.
TAK, jestem na Poligrafii 26-29 maja 2015 r.
Bo tu po prostu trzeba być.
Vincent van den Heijden, Dyrektor i właściciel Brausse Europe oraz Vinfoil.
By pokazać, jak skutecznie zarządzać firmą poligraficzną.
Zespół firmy ACREBIT S.A.
Bo to doskonała okazja, by spotkać się z obecnymi i przyszłymi kontrahentami.
Grzegorz Wojciechowski, Prezes Zarządu Becker Polska Sp. z o.o.
Ponieważ chcemy skorzystać z szansy zaprezentowania naszej firmy oraz oferowanych przez nas produktów.
Józef Kurzok, Prezes Zarządu Weilburger Grafik-Polska Sp. z o.o.
Bo wbrew powszechnie panującej opinii uważam, że branża poligraficzna choć w wolniejszym tempie to nadal się rozwija.
Robert Mączka, Prezes Zarządu Emergraf Sp. z o.o Sp. K.
Gdyż jest to doskonała okazja do poszerzenia relacji biznesowych w szeroko pojętej branży poligraficznej.
Andrzej Mikołajczuk, CEE Country Manager SISTRADE Software Consulting S.A.
Gdyż chcemy zaprezentować rewelacyjną maszynę do druku cyfrowego etykiet - Trojan 2.
Zbigniew Karapuda, Dyrektor Sprzedaży, HKM Sp. z o.o.
Ponieważ to miejsce, gdzie możemy zaprezentować najbardziej innowacyjne metody uszlachetniania druku, wymienić doświadczenia biznesowe oraz zyskać nowych partnerów.
Janusz Kuzioła, Właściciel Multifol
Ponieważ jest to najlepsze miejsce do zaprezentowania i pokazania naszej unikalnej oferty druków wartościowych, personalizowanych jak również rozwiązań z zakresu zabezpieczenia marki.
Marcin Sobczyk, Dyrektor ds. Handlowych, Drukarnia Częstochowskie Zakłady Graficzne Sp. z o.o.
Ponieważ opakowanie w szeroko rozumianej branży poligraficznej zapewnia utrzymanie określonej jakości zapakowanych produktów. A taką ofertę maszyn i materiałów do pakowania zamierzamy pokazać na targach Poligrafia 2015 w Poznaniu.
Ryszard Racki, Dyrektor Handlu i Marketingu, Polpack Sp. z o.o.
Bo to jest doskonała okazja do spotkania obecnych i potencjalnych klientów w jednym miejscu, bez pośpiechu i długotrwałego podróżowania.
Jacek Rogoziński, Dyrektor Handlowy, Rodan Agencja Reklamowa
Bo to doskonałe miejsce do nawiązania nowych kontaktów handlowych i poznania aktualnych trendów w branży poligraficznej.
Czesław Majorek, Właściciel firmy Grafmaj PW
By na naszym stoisku zaprezentować naświetlarkę do płyt offsetowych w technologii termicznej firmy SCREEN oraz urządzenie do kapitałek firmy Tecnograf, model EasyBand
Zespół firmy Fantom Serwis
Bo chcemy na targach zaprezentować najnowsze rozwiązania pozwalające oszczędzić czas i energię.
Zespół PIK Serwis
Ponieważ mam możliwość zaprezentowania swojej firmy, poznania oferty i planów konkurencji oraz natychmiastowego usłyszenia opinii na temat produktu lub usługi.
Arkadiusz Guzicki, Fastcom Plotery
Ponieważ, to co zamierzamy zrobić jutro, robimy już teraz
Zespół smART INKS
Ponieważ targi Poligrafia w Poznaniu zawsze były i są miejscem spotkań branży poligraficznej. Daje to ogromne możliwości na wymianę doświadczeń i opinii z użytkownikami, klientami co dla nas jako dostawców jest bardzo ważne.
Tomasz Lacheta, ZECHINI