To jedno z najważniejszych pytań, przed jakim staje wystawca podejmując decyzję o pojawieniu się na targach. Kto najlepiej opowie o produkcie? Kto najłatwiej nawiąże kontakt z klientami?

 

O tym niełatwym wyborze możemy przeczytać w artykule opublikowanym przed kilkoma dniami na portalu kampanii Targi Dają Więcej, której partnerem są Międzynarodowe Targi Poznańskie:

 

„Przemysł targowy się zmienia i przechodzi ciągłą ewolucję. Często mówi się, że to ludzie tworzą targi, bo chociaż na targach teoretycznie clou programu stanowią nowatorskie produkty prezentowane na stoiskach wystawców, ale bez dobrze merytorycznie przygotowanych ludzi, personelu, będzie to tylko kolejny produkt pokazany na targach. W gąszczu wielu nowości na dużej imprezie targowej kreatywność osób zatrudnionych w firmie i przygotowujących się do delegacji targowej jest bardzo istotna. Ta gra polegająca na uwiedzeniu zwiedzającego powinna się rozpocząć długo przed targami.

 

Jeżeli firma podjęła decyzję o udziale w konkretnym wydarzeniu targowym powinna zorientować się w przekroju zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Czy jest to impreza o charakterze ogólnym, czy specjalistycznym, czy grupą docelową są fachowcy, a może szeroko pojęta publiczność? Czy odwiedzić nas mogą ludzie raczej młodzi, czy starsi? W jakim będą mówić języku, z jakich przyjadą krajów, z jakich kręgów kulturowych, o jakiej mentalności?”

 

Pełen artykuł znajduje się na stronie http://targidajawiecej.pl/kogo-wyslac-na-stoisko-targowe/

 

Czym są Targi Dają Więcej?

 

Ogólnopolska kampania Polskiej Izby Przemysłu Targowego promuje ideę chodzenia na targi, a także buduje pozytywny wizerunek imprez targowych. Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do odwiedzania targów i skorzystania z ich kompleksowej oferty. Bez względu na wiek, zainteresowania i zawód każdy znajdzie tam coś dla siebie. Dzięki targom zarówno zwiedzający jak i przede wszystkim przedsiębiorcy zyskują nowych Klientów, oszczędzają czas, bogacą się w wiedzę i rozległe kontakty oraz rozwijają swoje pasje.