Poznański Motor Show z roku na rok staje się poważniejszą imprezą. Cóż, rynek rośnie, więc znaczenie targów też. Poniżej kilka aut, które będą zachwalać możliwości swoich producentów na tegorocznej wystawie motoryzacyjnej w sercu Wielkopolski.
Audi Q7

To jedna z najbardziej wyczekiwanych przez wielbicieli marki premier. Model Q7 w nowej odsłonie to nadal duży SUV. Nadal premium. Pod maską silnik 3.0 TDI o mocy 200 kW (272 KM) lub motor benzynowy 3.0 TFSI o mocy 245 kW (333 KM), rozpędzają nowe Audi Q7 od 0 do 100 km/h w 6,3 sekundy (TDI) lub w 6,1 sekundy (TFSI). Wysokoprężna jednostka V6 spala średnio zaledwie 5,7 l oleju napędowego na 100 km. Na pokładzie znajdziemy tu Modułowy System Infotainment drugiej generacji oraz Audi virtual cockpit. Nowością jest możliwość zintegrowania smartfona z Google Android Auto lub z Apple CarPlay. Nowe Audi Q7 to jeden z pierwszych samochodów na świecie, w którym dostępne są te funkcje.
BMW

BMW dawno nie wystawiało w Poznaniu samochodów. Teraz pokazuje sporo, m.in. model i8 czyli kompromis ekologii z motoryzacyjnym szaleństwem - sportowe auto hybrydowe. Lampy główne i tylne zespolone seryjnie w pełni w technologii diodowej LED. Jako opcja dostępne lampy główne laserowe - po raz pierwszy na świecie montowane w samochodzie seryjnym.
Grupa Fiat Chrysler Automobiles

To jeden z największych wystawców. Na jego stoisku można obejrzeć najnowsze samochody marek Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Lancia oraz Abarth. Najciekawszy wydają się debiutujące w segmentach SUV i crossover - Fiat 500X oraz Jeep Renegade. Swoją targową premierę na Motor Show będzie miał również inny model Grupy – nowy Fiat Doblo.
Mitsubishi L200

Podczas Motor Show będzie można zobaczyć również model Mitsubishi L200, który na Polskie drogi wyjedzie dopiero jesienią. Mitsubishi L200 5. serii to całkowicie nowa konstrukcja. Producent obiecuje, że to pierwszy na rynku pojazd do ciężkiej pracy w terenie, który oferuje komfort i własności jezdne samochodu osobowego.
Mercedes

Toyota

Volkswagen

Volkswagen zaprezentuje po raz pierwszy w Polsce trzy modele samochodów. Będą to dwie hybrydy typu plug-in: VW Passat GTE i VW Golf GTE oraz nowe wcielenie rodzinnego VW Sharana. W tym ostatnim zdecydowano się na całkowitą wymianę gamy silnikowej. Nowe silniki TSI osiągają maksymalnie 150 i 220 KM, natomiast nowe turbodiesle są dostępne w trzech wariantach mocy - 115, 150 oraz 184 KM. Za wyjątkiem najmniejszego diesla wszystkie silniki mogą współpracować z 6-biegową dwusprzęgłową skrzynią biegów (DSG), umożliwiającą korzystanie z funkcji tzw. żeglowania (pozwala oszczędzać paliwo, po zdjęciu nogi z gazu silnik zostaje odłączony). W autach wyposażonych w najmocniejszy silnik w gamie, osiągający moc 220 KM, skrzynia DSG znajduje się w wyposażeniu seryjnym. Jednostka TDI o mocy 150 KM może być połączona z napędem na cztery koła 4MOTION.