„W dobie kryzysu spowodowanego pandemią koronawirusa to może pomóc wielu firmom stanąć na nogi – przekonuje wiceprezes zarządu Grupy MTP Tomasz Kobierski. Firma właśnie uruchomiła nowe narzędzie pozwalające zagranicznym klientom dotrzeć do polskich producentów - internetową platformę BuyPoland.pl – pisze „Rzeczpospolita” z 16 kwietnia.

 

Platforma Buy Poland służy prezentacji potencjału eksportowego polskich przedsiębiorstw i producentów. To narzędzie, którego zadaniem jest pomoc zagranicznym klientom w znalezieniu właściwych dostawców w Polsce. Katalog zawiera informacje o kluczowych producentach działających od wielu lat na rynkach międzynarodowych. Oprócz informacji o przedsiębiorstwach i ich najnowszych produktach, Buy Poland służyć będzie również publikacji najnowszych informacji i raportów na temat najważniejszych sektorów polskiego przemysłu. 

Dowiedz się więcej pod >> linkiem <<

Jako organizator najważniejszych wydarzeń branżowych, od niemal stu lat Grupa MTP integruje przedsiębiorców z całego świata i wspiera rozwój polskich marek na rynkach zagranicznych. Aktywnie promujemy międzynarodowy handel i ułatwiamy nawiązywanie kontaktów biznesowych. Wyróżnia nas zasięg i ranga realizowanych wydarzeń. Poza uznanymi w świecie imprezami targowymi, realizujemy także kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne i sportowe, w tym megaeventy, które rocznie przyciągają ponad 1 mln gości z całego świata. Zapraszamy do współpracy w ramach nowej platformy Buy Poland.

 

Więcej informacji w „Rzeczpospolitej” z 16 kwietnia, strona A24, i na stronie rp.pl: https://www.rp.pl/Gospodarka/304159858-BuyPolandpl-na-pomoc-gospodarce.html 

 

Polecamy!